Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów i uczniów

Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową demonstrację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:

aktywna tablica

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Słuchacze zawsze są bardziej zaintrygowani, jeśli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / bądź też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, aby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, żeby spowodować, czy robią to słusznie. Wykorzystanie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą o wiele bardziej wciągające oraz na pewno znacznie bardziej produktywne.

Robot edukacyjny Abilix Krypton

Dni używania suchych tablic po których pisało się kredą już dawno minęły. Aktualnie nauczyciele w szkołach zaczynają coraz to częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie pragnął wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Jednakże za pomocą interaktywnych tablic wolno osiągnąć sporo więcej aniżeli to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Zerknijmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.

Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania pedagogów i uczniów

Zamiast robić często nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, bez względu od tego, czy chodzi o:

•    naukę słownictwa
•    rozwiązywanie zadań matematycznych
•    prezentacje szczepów bakterii

Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zainteresowani, jeśli w ramach nauczania i to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy oraz / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas szansę wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to należycie. Użycie nagrań wideo w nauce może także skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające i z pewnością znacznie bardziej produktywne.